niedziela, 12 października 2014

Jak tu zacząć...
Mam 18 lat, na głowie maturę (prawo jazdy na szczęście już zdane), w związku że ostatnimi czasy nie należę do najszczęśliwszych osób postanowiłam założyć bloga. Podobno w zdrowym ciele zdrowy duch. Podejmę "beauty challenge" i codziennie będę dbać o siebie i dzielić się postępami z Wami, ponieważ właśnie to mam nadzieję najbardziej mnie zmotywuje do działania.
A więc zaczynamy :)

Dzień 1

Najciężej jest zacząć, brak motywacji i czasu wpływa na nasze ogromne lenistwo. A to błąd, ponieważ
szkołę\pracę oraz zdrowe odżywianie, sport i małe zabiegi domowe można ze sobą połączyć. Mój początek nastąpił dziś o godzinie 18... poszłam biegać, na pół godzinki. Jednak z braku endomondo nie mogłam dokładnie dowiedzieć się ile kalorii spaliłam. Najlepiej żeby wmówić sobie, że to co robimy sprawia nam przyjemność i czerpać ją z każdej małej rzeczy. Znakomitym pomysłem na który dziś wpadłam był stretching na świeżym powietrzu, na ogromnej łące między lasami. Akurat trafiłam na zachód słońca, wiec po wykonaniu wszystkich ćwiczeń czułam się zrelaksowana i odprężona pośród pięknej scenerii ostatnich promieni słońca. Więc dzisiejsze ćwiczenia uważam za udane i jutro myślę, że zapoluję na wschód i zrobię dokładnie to samo co dziś.


Co może być dla mnie najtrudniejsze? Z pewnością rzucenie śmieciowego jedzenia. Czekolada ostatnio stała się moją ulubienicą i po każdym posiłku muszę pójść do szafki i zabrać z niej czy to czekoladę czy batonika. Jednak od dziś zdecydowanie koniec z tym. 



Będę starać się jeść tylko najzdrowsze produkty. Na kolację przygotowałam owsiankę z jabłkiem i bananem. Banalne, ale bardzo pożywne. Niestety w moim wykonaniu nie przypadła mi ona do gustu, gdyż wyszła zbyt mdła.  Ale będę próbować dalej innych przepisów ;)



Na koniec spiszę sobie moje aktualne wymiary i po dokładnie 30 dniach mojego eksperymentu zrobię to samo. Mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się efektami. A teraz dobranoc, bo zasada nr 1 by być zdrowym i pięknym trzeba odpowiednio długo spać. 
See yaa! xoxo


inspiracja na dziś <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz